سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
پژوهش

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پژوهش عصاره و نتیجه آموزش است که جامعه باید به سلاح پژوهش مجهز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سرکار خانم مریم جعفری سراجی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقه رشد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه برادران و سرکار خانم عباسی مدیر حوزه علمیه خواهران و دیگر مسئولان استانی، اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) و مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد بیان کرد: بحث پژوهش عصاره ونتیجه آموزش است یعنی اگر ما بخواهیم آموزش را عملیاتی و کارآمد و اجرایی شود و در جامعه از آن بهره ببریم حتماٌ باید به سلاح پژوهش مجهز شویم.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس تصریح کرد: جشنواره رشد از لحاظ گروهی بودن حائز اهمیت است و به نسبت خطایش که پایین می آید، به همان اندازه ارزشش بالا می رود. چنانچه انسانی بخواهد مجهولی را معلوم کند به دو شکل فردی و گروهی و به کمک دیگران می تواند عمل کند که به یقین، عمل گروهی با استفاده از توان بیشتر و بصیرت جمعی، نتایج بهتری خواهد داشت.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت و حمایت مرکز مدیریت از پژوهش های گروهی خاطرنشان کرد: باور و پذیرش پژوهش گروهی با توجه به توانایی ها، استعدادهای اعضای گروه، روند تحقیق را بهتر پیش می برد. لذا پژوهش های گروهی بیشتر مورد حمایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه است که انتظار می رود طلاب به آن اهتمام ورزند.

خانم جعفری سراجی در پایان خطاب به طلاب اذعان داشت: طلاب و دانش آموختگان مسئله پژوهش را جدی بگیرند و با خود باوری و همت پا به عرصه پژوهش بگذارند زیرا اگر وارد عرصه پژوهش نشوید نمی توانید از آموزش بهره ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha