پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مهدی کبیری پور

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: تقویت اندیشه و روحیه انقلابی، لازمه ترویج گفتمان خدمت رسانی در سطح جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور طی سخنانی در انتخابات سومین دوره مجمع جهادگران استان قم که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به تأکید فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر فراگیری و ترویج اندیشه و گفتمان فعالیت‌های جهادی در جامعه ابراز داشت: یکی از کلیدی ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از ما، ترویج و بسط اندیشه و روحیه انقلابی و جهادی است که البته تبلور اینها را ما در شجره طیبه بسیج و از جمله در گروه‌های جهادی شاهد هستیم.

وی افزود: به خصوص در سال‌های اخیر، رشد و بالندگی گروه‌های جهادی، منشأ خیر و برکات بسیاری بوده که خیلی از آنها را در دو سال گذشته در جریان مقابله با کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه نظاره گر بودیم.

وی همچنین گفت: آنچه مهم است اینکه در کنار خدمت رسانی به آحاد مردم به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت جامعه، باید اندیشه جهادی را بسط دهیم و اینکه بتوانیم در مسیر ترویج گفتمان ایثار و از خودگذشتگی در جامعه موفق باشیم.

حمیدرضا طلوعی، دبیر مجمع جهادگران استان قم نیز با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی گروه‌های جهادی از جمله مطالبات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های مهم در یکی دو سال اخیر می‌توان به تشکیل قرارگاه‌های جهادی در استان در راستای مقابله با کرونا و نیز عرصه‌های خدمت رسانی اشاره کرد و حقیقتاً نیز تجربه قرارگاه‌های مردمی در جهت ارتقای هم افزایی گروه‌های جهادی و همچنین در تأسیس قرارگاه حضرت معصومه (س) بسیار موفق بوده است.

گفتنی است: در خاتمه این مراسم، پس از انجام رأی گیری، اعضای هیئت رئیسه سومین دوره مجمع جهادگران استان قم انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha