دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام سید عباس موسوی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان گفت: هدف معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان تربیت طلبه مومن، متعبد، فاضل علمی و انقلابی است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه هفتگی شورای معاونین استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان امروز در مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، نکاتی در خصوص راهبرد کلی، بخشی و طرحی این معاونت بیان کرد و اظهار داشت: هدف اصلی معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، تربیت طلبه مومن، متعبد، فاضل علمی و انقلابی بوده که باید برای رسیدن به این هدف، برنامه ریزی دقیقی تدوین کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان افزود: برای اینکه بتوانیم به هدف ترسیم شده برسیم، باید در ابتدا درک صحیحی از وضعیت کنونی چه به شکل کلان و چه به شکل خُرد داشته باشیم، بعد از آن وضعیت مطلوب هر بخش را باید ترسیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا برای برنامه‌ریزی نیاز به داده‌های اولیه می‌باشد که ظرف سه ماه با همکاری کادر خدوم و پرتلاش آموزش با روش‌هایی به این مهم دست یافتیم، سپس نیاز به انتخاب راهبر و نحوه انجام آن و در نتیجه نظارت و ارزیابی آن می‌باشد که راه‌های نیل به این مهم، با مشورت‌های صورت گرفته هموار شده است.

حجت الاسلام موسوی، همچنین نکاتی در خصوص طرح‌های مختلف معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان از جمله طرح مشاوره ممتازین مدارس علمیه خوزستان، طرح مدرس آزاد و طرح مقربون که می‌توانند معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان را به هدف مطلوب خود برساند ارائه کرد

در بخش پایانی این نشست مدیر و معاونین حوزه علمیه خوزستان راهبرد، برنامه‌ها و طرح‌های معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha