پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام طالبی

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: با وجود همه اقدامات و فعالیت‌هایی که تاکنون در حوزه ایثار و شهادت برای تبیین اهداف و سیره شهدا در جامعه و بین نسل جوان صورت گرفته هنوز نتوانسته‌ایم آن گونه که باید شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در یادواره شهدا دانش آموزی که در سالن اجتماعات شبانه روزی علامه طباطبایی پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان عرصه دانش آموزی و فرهنگی کشور با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کردند و امروز باید اهداف و سیره آنها در مدارس بین نسل جوان تبیین شود.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان شهید، ادامه داد: دشمن بعد از شکست در عرصه نظامی برای رسیدن به اهداف خود به جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی متوسل شده است.

امام جمعه پلدشت، با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات و تبیین اهداف آنهاست، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار دارد و باید فرهنگیان در کنار مسایل آموزشی، فرهنگ سازی اهداف شهیدان در میان دانش آموزان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: با وجود همه اقدامات و فعالیت‌هایی که تاکنون در حوزه ایثار و شهادت برای تبیین اهداف و سیره شهدا در جامعه و بین نسل جوان صورت گرفته، اما هنوز نتوانسته‌ایم آن گونه که باید شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم و باید در مدارس به مناسبت‌های مختلف این اقدامات و یادواره‌ها برگزار شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha