پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
۹دی ماه

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان لرستان از برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در همه شهرها و بخش های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان،امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حماسه یوم الله ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود،بیان داشت:در این روز مردم با بصیرت دینی و انقلابی خود در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم مومن،ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی اوج ولایتمداری و انقلابی گری خود را به نمایش گذاشتند،افزود:در این روز مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمده و بار دیگر با آرمان های شهدا،نظام و امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه برنامه های یوم الله ۹ دی در همه شهرستان ها،شهرها و بخش های استان برگزار می شود،خاطر نشان کرد:تلاش می شود برنامه های یوم الله ۹ دی مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در پایان گفت:در خرم آباد مرکز استان لرستان مراسم یوم الله ۹ دی شنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلای الغدیر شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha