یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه/ حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: مزدوران رسانه ای دشمن تمام برنامه ریزی های خود را در راستای ناامید کردن آحاد ملت جدا سازی انان از حاکمیت کشور منظم نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رجب هم ماه ولایت و هم ماه نبوت است و آیین اعتکاف و ایام البیض سنت حسنه و برجسته پیامبر و ائمه اطهار (ع) است.

وی افزود: اول رجب مصادف با میلاد امام باقر (ع) است و این امام بزرگوار را باید شروع کننده نهضت علم افروزی و شکل گیری شبکه عالمانه علمای دین تحت اشراف و تعلیم ائمه هدی دانست.

امام جمعه خمیر بیان کرد: دوران امام باقر (ع) دوره شبه آغازین برای نقش حاکمیت دینی در چارچوب سازی محبان اهل بیت ع است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: از آن طرف باید امام باقر را متحد کننده امت اسلامی معرفی کرد که جلوه او را در یکپارچه سازی مراسم حج ببینیم.

وی اظهار کرد: سالروز شهادت امام هادی فرصت مغتنمی که با قرائت و تأمل در زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه یک دوره عمیق و ارزشمند امام شناسی را پشت سر بگذاریم.

٢۶ دی ماه سالروز فراری دادن شاه معدوم توسط مردم است

خطیب جمعه خمیر با بیان اینکه ٢۶ دی ماه سالروز فراری دادن شاه معدوم توسط مردم است افزود: اینکه می‌گوییم توسط مردم این اتفاق افتاد یک ادعای روشن و متقن است.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: در سال ۵٧ شاه را یک کودتای سیاسی و نظامی بر کنار نکرد بلکه خواستگاه این مهم، اراده ملتی غیوری بود که فلاکت و ذلت حاکمان خود در برابر مستکبران و مستعمران غرب خسته شده بود.

وی همچنین اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب تکیه به توده مردم را انتخاب راهبردی امام خمینی ره را می‌داند نشان از آن دارد که سرمایه حضور مردم را موثرترین شأنیت در مسائل کشور میداند.

امام جمعه خمیر بیان کرد: در منطق و اندیشه امامین انقلاب در همه ۴۵ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی بدون آراء مردم خیمه نظام اسلامی سرپا نمی‌شود و نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: مزدوران رسانه ای دشمن تمام برنامه ریزی های خود را در راستای ناامید کردن آحاد ملت جدا سازی انان از حاکمیت کشور منظم نموده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور آحاد مردم در انتخابات که مهم عرصه تصمیم عقلایی و دینی است می‌تواند تیر خلاصی بر همه فتنه های استکبار جهانی در این سال دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha