سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
سردار شهید حاج صادق امیدزاده

حوزه/ مراسم وداع و تشییع پیکر سردار شهید حاج صادق امیدزاده، از شهدای کرمانشاهی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق، در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مراسم وداع با سردار شهید حاج صادق امیدزاده، امروز دوشنبه دوم بهمن ماه، ساعت ۲۰ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) طاق‌بستان، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: همچنین مراسم تشییع شهید فردا(سه‌شنبه)نیز  ۳ بهمن ماه ساعت ۹:۳۰ صبح، از درب مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه، به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

گفتنی است، سردار شهید حاج صادق امیدزاده، متولد سال ۱۳۴۲ در محله مسیر نفت شهر کرمانشاه بود و از سال ۱۳۵۹ به صورت داوطلب بسیجی به جبهه اعزام شد و در سال ۱۳۶۳ به عضویت رسمی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.

این شهید والامقام در طول دوران پرافتخار دفاع مقدس در جبهه های غرب و جنوب حضور فعال داشت و پس از پایان جنگ تحمیلی، در قالب نیروی مستشاری و برای مقابله با استکبار جهانی به کمک رزمندگان در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان شتافت و در دفع خطر رژیم صهیونیستی لحظه ای درنگ ننمود تا اینکه در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، با حمله تروریستی اسرائیل غاصب به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha