یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1135361
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
همایش بزرگ جهادگران عرصه تبیین و آیین بزرگداشت نیم قرن مجاهدت آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان گفت: حضور حداکثری فقط با تشکیلات و تهیه چارت تشکیلاتی اتفاق نمی افتد تا وقتی وحدت و انسجامی نباشد، هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین پاکباز از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان در همایش جهادگران عرصه تبیین و بزرگداشت نیم قرن مجاهدت آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به فراز «وَ لَوْلا أَنْتَ یا عَلِیُّ لَمْ یُعْرَفِ الْمُؤْمِنُونَ بَعْدی» از دعای ندبه بیان داشت: خیلی ها نماز می خوانند ولی مومن نیستند اگر ولایتی نبود نمی توانستم تشخیص دهیم که چه کسی مؤمن است چه کسی منافق، چه کسی خوب است چه کسی بد.

وی افزود: ولایت یکی از نعمت های بزرگ خداوند است، وقتی با ولایت هستیم آبرو پیدا می کنیم، وقتی ما به ولایت متصل می شویم نواقص ما برطرف می شود؛ خوب و بد ما با ولایت سنجیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پاکباز در ادامه به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حضور حداکثری فقط با تشکیلات و تهیه چارت تشکیلاتی اتفاق نمی افتد تا وقتی وحدت و انسجامی نباشد هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

وی با بیان این که از عوامل وحدت ولایت است گفت:شخصیت های بزرگواری همچون آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد عامل وحدت، ارکان ولایت، شاخ و برگ ولایت و پل ارتباطی ما با ولی فقیه هستند؛ اگر کسی بخواهد به ولایت ضربه بزند اول به شاخ و برگ هایش ضربه می زند اگر دید مردم عکس العملی از خود نشان نداده و سکوت کردند به کارش ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین پاکباز تصریح کرد: ما وظیفه داریم از این نعمت های الهی، ارکان ولایت و عاملان وحدت حفاظت کنیم، چرا که اگر این بزرگواران نباشند ما متفرق شده و کاری نمی توانیم انجام دهیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان در پایان عنوان کرد: دشمن برای اینکه ما نتوانیم از نعمت های الهی استفاده کنیم شروع به دروغ پراکنی، ایجاد سوء ظن و جنگ روانی علیه آنها می کند از این رو ما باید مواظب توطئه های دشمن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha