دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
محلات

حوزه/ نشست سیاسی بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمیه محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان محلات پیش از ظهر امروز نشست سیاسی ـ بصیرتی با حضور حجت الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام عبدی بعد از بیان فضائل ماه مبارک شعبان گفت: در کتاب ۱۰۰۱ نکته در مورد امام زمان وارد شده،برای برقراری ارتباط قوی با امام زمان(عج) هر روز نماز استغاثه به امام زمان را به همراه آیه ۸۷ سوره مبارکه یوسف را بخوانید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: موقعیت امروز جمهوری اسلامی ایران همانند یک اتوبان طویل و بلند است که برای رسیدن به مقصد نهایی باید از موانع زیادی عبور کند.

وی افزود: این اتوبان سه باند دارد؛ ۱ ـ صراط (همان نماز روزانه ما می باشد که در آن از خداوند طلب هدایت می کنیم)، ۲ ـ وسیله (همان قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند که به عنوان راهنمایی مهم شیوه هدایت و رسیدن به مقصد را برای ما بیان می کنند) و ۳ ـ مردم (وحدت مردم در دین داری و حب به وطن باعث متحد شدن آنان و در نهایت سکانداری این حرم مقدس است) هستند.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اقدامات انجام شده توسط دولت روی کار، به این نکته اشاره کرد که به قول حضرت آقا ما در حال گذر از یک پیچ تاریخی سخت می باشیم و این صبر و استقامت و همراهی ما با دولت به مانند نیرویی محرک در ادامه مسیر آنان را یاری می کند.

وی در پایان اضافه کرد: رای حق ماست،تکلیف ماست، رای احیای امر اهل بیت علیهم السلام و حق ملی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha