دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنگ غزه، گفت: با گذشت ۱۸۰ روز از طوفان الاقصی، مقاومت از محور مقاومت تبدیل به «شبکه مقاومت» شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبیین بیانات رهبر انقلاب در جمع شاعران، به جنگ رسانه‌ای؛ چالش و درگیری اصلی پرداخت و گفت: قدم اوّل برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است. در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن و نقاط قوت و ضعف و امکانات و شگردهای او نمی‌توان موفق بود.

وی با بیان اینکه اهداف راهبردی جبهه‌ی استکبار در قبال جبهه‌ مقاومت شامل چند مؤلفه‌ اساسی است، ابراز داشت: ارائه‌ تصویری مخدوش و منفور از خودمان، تلقین ناامیدی و یأس؛ ناامیدی از حل مشکلات، از پیروزی، از مبارزه و از هر نوع تلاش مثبت، سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی و انحصار رسانه‌ای؛ آخرین راه‌حل اردوگاه استکبار، بایکوت علنی و رسمی رسانه‌های انقلابی و مقاومت است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنگ غزه، ابراز داشت: با گذشت ۱۸۰ روز از طوفان الاقصی، مقاومت از محور مقاومت تبدیل به «شبکه مقاومت» شده است. حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، جمهوری اسلامی و دولت سوریه براساس یک تقسیم کار شبکه‌ای باهوشمندی و صبر راهبردی حرکت می‌کنند.

خطیب جمعه جم به اهمیت روز جهانی قدس پرداخت و گفت: این روز یادگار ارزشمند وهوشمندانه امام عظیم الشان است و این راهپیمایی باشکوه مثل همیشه با حضور شما مردم ولایتمدار شهرستان جمعه آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی به الزامات جهش تولید با مشارکت مردم و تکلیف دولت در این راستا پرداخت و بیان کرد: تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی، توجه به بنگاهای تولیدی در قالب تعاونی، حمایت از کارآفرینان، ورودجریان پول به بخش تولید با پیش‌بینی‌پذیرکردن اقتصاد، اعتماد و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی برخی از الزامات است.

وی توجه ویژه به بازار سرمایه و اصلاح ساختار بورس، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح سیاست‌های ارزی، اصلاح روند خصوصی‌سازی، رفع انحصارات دراقتصاد و پیشگیری از ویژه‌خواری‌های اقتصادی و اطلاعاتی را از دیگر موارد برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha