دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش گفت: ۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رای ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی، امام جمعه آبپخش ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر آبپخش، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که بعد از چهل و پنج سال هنوز بنا به اندیشه متعالی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، توانسته است اصالت شعارها و ارزش های انقلابی خود را حفظ کند.

وی اظهار داشت: هر چند در راه حفظ آنها زخم هایی را از سوی دشمنان خارجی و انقلابی نمایان داخلی تحمل کرده است، ولی با صلابت تمام به راه سترگ و با شکوه خود یعنی استقرار تمدن بزرگ اسلامی ادامه می دهد.

حجت الاسلام رضایی افزود: میوه شیرین انقلاب اسلامی ۱۲ فروردین است که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی از نقطه صفر آغاز شد و هیچ گاه از قبل طراحی نشده بود؛ انقلاب ها بعد از حاکمیت نمونه هایی دارند و بر مبنای آن نظامی تشکیل می شود اما انقلاب اسلامی در دوران خودش انقلاب اسلامی مانندی نداشته است. جمهوری اسلامی به وجود آمد که به اصول خود به شدت پایبند است و به دشمنان حساس است و بی مبلاتی نمی کند.

وی در مورد شب قدر گفت: بر این معرفت و دانش ویژه، یک توان، معنوی و قدرت ایمانی خاصی لازم است که انسان‌های وارسته و اولیای الهی در این شب می‌توانند علاوه بر آن رویه ظاهری، باطن این شب بزرگ را درک کنند از این رو می‌توان، نزدیکی به قلب این شب یعنی نزدیکی به امام عصر (عج) را از نشانه‌های درک خاص این شب ذکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha