دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/حجت الاسلام جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصلاندوز با انتقاد از نبود مراکز درمانی با امکانات در این شهرستان، گفت: ضرورت احداث بیمارستان در اصلاندوز را مردمی که به خاطر نبود امکانات جان خود را از دست می‌دهند، فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، اظهار کرد: تولید امری تخصصی است و باید از تولیدکنندگان توانمند و با کیفیت در کشور حمایت شود.

وی منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» را شریک ‌شدنِ مردم در اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: مردم می‌توانند با آموختن هنر و حرفه تجارت و فروش و ایجاد زیرساخت‌های موجود، در رونق اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به تبیینی از «شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست ها» پرداخت و گفت: با گذشت ۱۸۰ روز از طوفان الاقصی، مقاومت از محور مقاومت تبدیل به «شبکه مقاومت» شده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به سفر اخیر رئیس علوم پزشکی استان اردبیل به شهرستان اصلاندوز، از ضرورت فوری ایجاد بیمارستان در این شهرستان گفت: ضرورت احداث بیمارستان در اصلاندوز را مردمی که به علت نبود امکانات جان خود را از دست می‌دهند، فریاد می‌زنند.

وی با انتقاد تند از نبود مراکز درمانی با امکانات در اصلاندوز، تصریح کرد: ضرورت سنجی های مسئولان و وعده و وعید دردی از مردم درمان نمی کند.

امام جمعه اصلاندوز در پایان با گرامیداشت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) به اهمیت دعا برای هدایت انسان ها تاکید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha