سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام محسن مسلمی

حوزه/ حجت الاسلام مسلمی از برگزاری اعتکاف دانش آموزی در خوی خبر داد و گفت: ۱۴ فروردین آخرین فرصت ثبت نام و مراسمات اعتکاف از ۱۶ فروردین به مدت سه روز در شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، از برگزاری اعتکاف دانش اموزی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به منظور استفاده حداکثری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور جوانان و نوجوانان در مراسمات مذهبی، اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در این شهرستان برگزار می شود.

وی اعتکاف را به عنوان معنویتی تمدن ساز و ابزاری برای گرایش انسان به راه تعالی و سعادتمندی عنوان کرد و افزود: اعتکاف همانند دژ محکمی است که انسان برای در امان ماندن از گزند و وسوسه‌های شیطانی می‌تواند به آن پناه برده وتوشه یکساله خود را در این مراسم ناب معنوی برچیند.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی افزود: دانش آموزان دختر و پسر می توانند برای ثبت نام به رابطین اعلامی در پوسترهای ثبت نام که در کانال های ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش خوی بارگزاری شده است مراجعه کرده و ثبت نام خود را قطعی نمایند.

وی گفت: امروز ۱۴ فروردین آخرین فرصت ثبت نام و مراسمات اعتکاف از ۱۶ فروردین به مدت سه روز در شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

اعتکاف دانش‌آموزی در خوی برگزار می شود

اعتکاف دانش‌آموزی در خوی برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha