سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
روز قدس همدان

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه جهاد تبیین، گفت: در این راستا روحانیون و اساتید حوزه علمیه همدان فردا دوشادوش مردم و اقشار مختلف، حضوری منسجم و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران کشورمان، اظهار داشت: روز قدس امسال متفاوت از سال‌های قبل است و حضور پر شور مسلمانان سراسر عالم به‌خصوص ایران اسلامی پیامی روشن برای دشمنان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر زمان نیاز بوده، مردم در تمامی صحنه‌ها و میدان‌ها حضوری به موقع و با بصیرت داشتند، گفت: قطعا این بار نیز مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور با شکوه خود همچون گذشت ضمن تجدید بیعت با امامین انقلاب و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام ملیحی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در این راستا روحانیون و اساتید حوزه علمیه همدان فردا دوشادوش مردم و اقشار مختلف، حضوری منسجم و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

وی افزود: محل تجمع روحانیون و طلاب همدان، ابتدای خیابان شریعتی مدرسه علمیه زنگنه در ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: از عموم مردم ولایی و با بصیرت همدان دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت و با حضور خود پاسخ محکم به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان او بدهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha