دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بیانیه

حوزه/ در بیانیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار آمده است: امروز جهان شاهد مظلومیت فلسطینیان بوده و هیچ‌گاه رشادت‌های این مؤمنان در طوفان الاقصی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مدارس و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه از حافظه بشریت پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با صدور بیانیه‌ای از مردم استان کردستان به ویژه مردم بیجار برای حضور تاریخی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه می‌خوانیم:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ»

روز قدس و مساله فلسطین، جلوه تفکر اهتمام به امور مسلمین امام راحل و رهبری معزز در مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفین است و ما این روز عزیز را نمادی از وحدت مسلمانان جهان، بدون در نظر گرفتن مرزهای سیاسی و جغرافیایی می‌دانیم.

امروز جهان شاهد مظلومیت فلسطینیان بوده و هیچ‌گاه رشادت‌های این مؤمنان در طوفان الاقصی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مدارس و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه از حافظه بشریت پاک نخواهد شد.

پیامبر اسلام(ص) فرمودند: مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»

«هر کسی که صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست».

کمترین وظیفه مسلمانان در این شرایط اعلان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خبیث و کودک کش می‌باشد.

جامعه روحانیت مثل همیشه حسب ماهیت ذاتی خود برای انجام رسالت الهی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه و اعلام بیزاری از استکبار و صهیونیسم جهانی در روز قدس، مردم بصیر، مجاهد و زمان شناس را به شرکت در این حماسه بزرگ دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha