دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ «تجمع علمای مسلمان لبنان» حمله بی‌سابقه به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را به رهبری جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی نیروهای مسلح و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، «تجمع علمای مسلمان لبنان» حمله بی نظیر و بی‌سابقه به پایگاه‌های نظامی از پیش تعیین شده رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق را به رهبری جمهوری اسلامی ایران امام سید علی خامنه‌ای، فرماندهی نیروهای مسلح و ملت ایران تبریک گفت.

این تجمع افزود: این همان چیزی است که خیلی ها گمان می کردند و حتی بزدل ها و مزدوران تأکید کردند که هرگز چنین نمی شود؛ زیرا نمی دانند این رهبری الهی و الهام بخش ایران کیست.

تجمع علما گفت: آنچه ایران انجام داد، یک حق طبیعی مبتنی بر قوانینی است که کشورها را از حمله به آنها مصون می دارد و دفاع از خود نیازی به مجوز از کسی ندارد.

تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: ایران مدت ها منتظر بود تا استکبار جهانی و شورای امنیت حمله آشکار به کنسولگری خود در دمشق را محکوم کنند، اما این دنیایی که اگر این تجاوز علیه رژیم صهیونیستی یا کشورهای مزدور خود بود، زمین و زمان را به هم می دوخت، سکوت کرد و هیچ حرکتی از خود نشان نداد، امروز در تلاش است تا شورای امنیت را گرد هم آورد تا ایران را به خاطر حق مشروعش برای دفاع از خود محکوم کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha