دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
फ

حوزه / عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تمجید از حماسه سپاه پاسداران گفت: عملیات "وعده صادق"، فتح الفتوح خیبر شکن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، استاد علی‌اکبر رشاد طی سخنانی در درس خارج حوزه اظهار داشت: این فتح الفتوح خیبر شکن را به ساحت قدسی حضرت حجت و به محضر مبارک نایب بر حقش و به فرزندان و یاران آن بزرگوار در جبهه نبرد به ویژه سپاه قهرمان تبریک عرض می‌کنیم، این پیروزی عظیم اصحاب امیرالمومنین(ع) و شیعیان و شیفتگان یک اتفاق عظیم را در تاریخ منطقه و تاریخ اسلام و تاریخ جهان رقم زد.

وی افزود: پس از این جمله بار دیگر تاریخ ورق خورد و تاریخ بشر معاصر، تاریخ غرب آسیا و خاورمیانه و تاریخ جهان اسلام دیگر شد و مقطع جدیدی آغاز شد، شیعیان امیرالمومنین(ع) نشان دادند همان گونه که با خیبر گشایی، امیرالمومنین و مولای ما بود که مُهر مرگ بر صفحه حیات یهودیت زد، باز این شیعیان هستند که اسرائیل غدارِ جبار و جعلی را از صفحه روزگار حذف می‌کنند.

استاد رشاد، تصریح کرد: امروز تنها نیرویی که در سراسر جهان از مظلومین دفاع می‌کند و در مقابل استکبار، تعدی، تجاوز و جباریت و کفر و کبر می‌ایستد، جبهه شیعیان و شیفتگان آن حضرت هستند، این پیروزی را به فرمانده قهرمان و شجاع و مدبر و مدیر و کاردان و مقتدر و قدرتمند اما مظلوم این جبهه عظیم تبریک عرض می‌کنیم و به خاطر نعمت وجود این مرد بزرگ و عبد صالح خدا به بارگاه خدا سجده سپاس می‌ساییم و شکر گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از رهبری برخوردار است که در کره زمین بی نظیر است، در حالی که امروز در سراسر جهان و اکثر سرزمین‌ها فرمانروایان، امیران و سلاطین و رؤسای جمهور عموماً افراد فاسق و فاجری هستند اما تنها این نقطه از جهان از کره زمین است که یک عابد و زاهد فقیه و سیاستمدار، مجاهد و شجاع و عدالت خوان و پناه مظلومان در رأس امور هستند.

رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران ادامه داد: این همان است که امام وعده می‌داد و آرمان او را خلف صالحش محقق ساخت، یعنی ایران امن، این جا فرمانده عظیم منطقه جهانی ایستاده و به سرانگشت تدبیر در هر اشاره‌ای یک جبهه را فعال می‌کند و دشمن را به ذلت می‌کشاند، خدا را سپاس می‌گوئیم به دلیل وجود این نعمت و این عزتی که انقلاب نصیب ایران و شیعیان و همه مسلمانان و مستضعفین کرده است.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزاریم که تنها ملتی هستیم که از سرپرستی ولایت فقیه برخورداریم و چنان که امام عزیز فرمود، پشتیبان ولایت فقیه شویم تا کشور در امان باشد.

وی بیان کرد: امروزه ما از اطاعت به سرافرازی‌ها رسیدیم، زمانی برای تولید فشنگ هم مشکل داشتیم، برای سیم خاردار باید منت دولت‌ها را می‌کشیدیم و هیچ جای کشورمان از موشک‌های عاریتی صدام در امان نبود، اما امروز هیچ جای دنیا از دشمنان اسلام، تشیع و ایران از موشک‌های ما در امان نیست و هراس دارند.

استاد رشاد، با اشاره به اینکه باید تاریخ منطقه را به قبل از شب ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از آن تقسیم کنیم، گفت: همه چیز در منطقه و در جهان تغییر می‌کند، این اتفاقات در همیشه تاریخ رخ می‌دهد، برای تغییر تاریخ همان شب آمریکایی‌ها گفتند این بزرگترین موشک باران تاریخ است و هیچ وقت در تاریخ، جبهه‌ای جبهه دیگر را موشک باران نکرده که موشک‌ها این طور عبور کنند و مناطق حساس را هدف قرار دهند.

وی اظهار کرد: این اتفاق عجیبی است که آمریکا هم نتوانست کار مؤثری انجام دهد، در حالی که قول حمایت داده بود، گفته شد تنها شبی بود که بعد از ۱۹۰ روز بچه یتیم‌های غزه به راحتی خوابیدند و این ارزش زیادی دارد، جنگ جنگ است و امکان دارد دشمن جواب بدهد اما جوابی سخت‌تر دریافت می‌کند.

رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران، با تأکید براینکه صبر ایران و فرماندهی حکیم نظام مقدس حدی دارد، یادآور شد: وقتی فرمودند تنبیه خواهیم کرد، این وعده صادق به فرمان ایشان را دلیرمردان جبهه اجابت کردند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha