دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / تودیع معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت

حوزه / حجت الاسلام یوسفی راستگو گفت: امروز برای جهانیان ثابت شده که برای ایجاد امنیت پایدار و برقراری صلح، راهی جز خشکاندن ریشه غده سرطانی صهیونیستی وجود ندارد.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تأکید بر حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه همدان از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در حمله به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: به نمایندگی از تمامی اساتید انقلابی حوزه علمیه همدان همگام با مردم غیور ایران اسلامی، از عملیات موشکی و پهبادی سپاه مقتدر بر علیه مواضع و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کامل خود را اعلام می‌کنیم.

وی تأکید کرد: همه ما آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین برای هرگونه جانفشانی در راه اسلام، انقلاب اسلامی و قدس می‌باشیم.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، افزود: از آنجایی که با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بی اثر بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جلوگیری از ادامه جنایتگری رژیم نا مشروع و گرگ صفت صهیونیستی در حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و نقض آشکار کنوانسیون ۱۹۶۱ وین و عدم مجازات این رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد این حق مسلم و ذاتی جمهوری اسلامی ایران است که به دفاع مشروع از خود پرداخته و در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع نظامی رژیم سفاک صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: این حمله موشکی سپاه مقتدر، تأمین مطالبه به حق ملت ایران و به منظور تنبیه متجاوز و در راستای اقدام تلافی جویانه، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی فرزندان این آب و خاک بود.

حجت الاسلام یوسفی راستگو، تصریح کرد: ضمن حمایت از سیاست حُسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه و حمایت از پایبندی و تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران به اصول و منشور ملل متحد، به دولت تروریستی آمریکا و دیگر اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها هشدار می‌دهیم، هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: آمریکا نیز باید بداند که نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه، باید تبعات آن را بپذیرد.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به اینکه در راستای وصیت امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را مقاومت می‌دانیم، گفت: از سایر کشورهای اسلامی، مسلمانان و ملت‌های آزاده می‌خواهیم تا سستی و سکوت محافظه کارانه را در مقابل جنایات اسرائیل کنار گذاشته و همگام با مردم مظلوم غزه و فلسطین و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و در قالب امت واحده اسلامی، بر سر اسرائیل و یاوران باطلش فریاد خشم و نفرت بکشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای جهانیان ثابت شده که برای ایجاد امنیت پایدار و برقراری صلح، راهی جز خشکاندن ریشه غده سرطانی صهیونیستی وجود ندارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha