دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانعلی ابراهیمی

حوزه/حجت الاسلام ابراهیمی گفت: شرایط حاضر می‌طلبد سلسله نشست‌های بصیرتی با موضوع آخرین دستاوردهای جبهه مقاومت و چرائی پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی توسط طلاب برگزار شود.

حجت الاسلام خانعلی ابراهیمی مدیر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تقدیر از اقدام شایسته سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: با عنایت به وحشی‌گری‌های رژیم جعلی اسرائیل در غزه، به شهادت رساندن سرداران اسلام در سوریه و متعاقب آن تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه این رژیم، زمان انتقام فرا رسید و سپاه پاسداران با دستور و امر ولایت، تنبیه خود را با عنوان "وعده صادق" آغاز نمود.

وی با اشاره به اهداف این اقدام، تصریح کرد: این پاسخ برای آن بود تا همه بدانند اسرائیل نمی‌تواند برای ایران اسلامی مشکل ایجاد نماید و هر قدمی که اقتدار کشور را خدشه دار کند، قطع و نابود خواهد شد.

مدیر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه ضمن حمایت قاطع از این اقدام شجاعانه، آماده هرگونه مشارکت با امر ولایت هستیم، تصریح کرد: شرایط حاضر می‌طلبد سلسله نشست‌های بصیرتی که از وظایف اصلی این مدیریت جهت بالا بردن سطح آگاهی سیاسی طلاب می‌باشد، با موضوع آخرین دستاوردهای جبهه مقاومت و چرائی پاسخ قاطع ایران برگزار شود و طلاب بتوانند بیش از پیش با فضای حاضر جبهه مقاومت و هیمنه نظام اسلامی آشنا شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در راستای درک ارزش این اقدام شجاعانه و راهبردی را مهم و ضروری برشمرد و ابراز کرد: دشمنان همچون همیشه در پی شایعه پراکنی، تضعیف و مصادره این سیلی تاریخی هستند و تلاش می‌کنند با بی‌نظمی که در مسائل مختلف از جمله اقتصاد ایجاد نموده و آن را ربط به این حادثه دهند و مشکلاتی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست‌ها در راستای تربیت سفیرانی است که بتوانند در فضای رسانه‌ای، حقایق را تبیین کنند و در قالب جهاد تبیین پیام این اقدامات را برای جامعه اسلامی و به‌خصوص نسل جوان تشریح نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha