دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موشک

حوزه/ سهیله السلطانی، تاکید کرد: عملیات وعده صادق، دروغ بودن ادعای اسرائیل را آشکار کرد و پدافند هوایی در دفع موشک ها و راهپیمایی ها را ناکام گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سهیله السلطانی، نماینده مجلس نمایندگان عراق، ضمن اشاره به عملیات وعده صادق که اراضی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد کرد، تاکید کرد: این حمله، دروغ بودن ادعای اسرائیل را آشکار کرد و پدافند هوایی در دفع موشک ها و راهپیمایی ها را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه این بمباران به جنگ رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین پایان خواهد داد، افزود: سکوت کشورهای عربی در قبال جنگ وحشیانه علیه فلسطین، به منزله حمایت است.

السلطانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی انتظار این واکنش محکم را نداشت که تمامی اهداف، پایگاه‌ها و تأسیساتی را که رژیم اسرائیل برای حمله به سرزمین‌های فلسطینی استفاده می‌کند، نابود کند.

نماینده مجلس عراق اشاره کرد: تداوم تجاوزات ایالات متحده آمریکا و اسرائیل، جمهوری اسلامی ایران را وادار کرد تا با همین قدرتی که در اختیار دارد، پاسخ دهد.

السلطانی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق به مثابه پیروزی همه مسلمانان و اهل ایمان است نه برای کسانی کشورهای عربی سازشکار، گفت: این حمله نادرستی ادعاهای اسرائیل را آشکار کرد و پدافند هوایی در دفع موشک ها و پهپادها را ناکام گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha