جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: جمهوری اسلامی با یک عملیات راهبردی، پدافند چند لایه غربی ـ عبری که ادعا می‌کرد که هیچ سامانه ای قادر به عبور از آن نیست را به چالش کشید و نشان داد توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی فراتر از این حرف‌هاست.

حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: جمهوری اسلامی بعد از عملیات طوفان الاقصی از خود خویشتن داری نشان داد اما بعد از اینکه رژیم صهیونیستی از خط قرمز ایران عبور کرد و مستشاران نظامی ایران را به شهادت رساند صبر استراتژیک ایران به پایان رسید و عملیات وعده صادق علیه رژیم اشغالگر قدس طرح ریزی و به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا هم نمی‌توانند جلوی قدرت ایمان و حقانیت جمهوری اسلامی را بگیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه سیلی اخیر جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی چنان محکم بوده است که حتی پروپاگاندای رسانه‌ای هم نمی‌تواند آن را التیام ببخشد، افزود: این اقدام کوچک‌ترین تنبیه برای رژیم متجاوز صهیونیستی بود و در صورت هرگونه حماقت مجدد علیه جمهوری اسلامی با پاسخی دردناک مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی شجاعت و قدرت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت، گفت: عملیات وعده صادق «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِرُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودن نیروهای مسلح ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد چرا که بعد از این عملیات ملت‌های مظلوم و ضد استکبار در دنیا به وجد آمدند و دشمنان بشدت خشمگین و ناراحت شدند.

حجت الاسلام جبرائیلی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با یک عملیات راهبردی، پدافند چند لایه غربی ـ عبری که ادعا می‌کرد که هیچ سامانه ای قادر به عبور از آن نیست را به چالش کشید و نشان داد توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی فراتر از این حرف‌هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha