شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام صادق(ع)

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: گرامیداشت و تجلیل از شخصیت والای امام صادق(ع) تجلیل از یکی از بزرگترین و برجسته ترین پرچمداران دین مبین اسلام می باشد و ارزش فراوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیرجندی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام صادق(ع)، رئیس مذهب تشیع گفت: در ایام شهادت حضرت از عموم اساتید می خواهیم تا مردم را توصیه به شرکت در جلسات شهادت آن حضرت نمایند.

وی با بیان که فضاسازی مناسب و درخور در سطح شهر متناسب با این ایام صورت گرفته و جلسات و نشست های علمی در تبیین فضائل آن حضرت برپاست، تصریح کرد: جلسه حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه آیت الله العظمی خوئی(ره) در روز شهادت آن حضرت، جلسه مهم و ویژه ای محسوب می شود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که امروزه به واسطه امام صادق(ع) جایگاه ویژه ای برای مکتب تشیع و اسلام قائلند، خاطر نشان کرد: به واقع باید گفت گرامیداشت و تجلیل از شخصیت والای امام صادق(ع) تجلیل از یکی از بزرگترین و برجسته ترین پرچمداران دین مبین اسلام می باشد و ارزش فراوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیرجندی با بیان این که هیچ یک از ائمه معصومین(ع) همچون امام صادق(ع) فراغت پیدا نکردند تا مسائل شرعی را بیان کنند، عنوان کرد: حوزه های علمیه شاگردان امام صادق(ع) هستند و باید در عزاداری امام صادق(ع) بیش از دیگران بیشتر کوشا باشند و از این جهت، همه اساتید، طلاب، فضلا و روحانیت حوزه علمیه خراسان را به مراسم مدرسه علمیه آیت الله خوئی(ره) که روز شهادت آن حضرت برگزار می گردد دعوت می نمائیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha