جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1154340
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
روز معلم

حوزه/ همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر امروز با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

دکتر صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

علی موحدی انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha