جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
اسرائیل

حوزه/ صهیونیست‌ها زمان را به زیان خود می‌بینند و به طور خاص نیز در عملیات وعده صادق، ضربه دردناک و تحقیر کننده‌ای خورده‌اند و به هر قیمتی می‌خواهند با اعتبار زدایی از نظام و سپاه به‌واسطه پیام نظام داخلی خود، ورق را برگردانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد قدیری، کارشناس بین الملل در یادداشتی به خطوط رسانه‌ای اخیر اسرائیل پرداخت و نوشت:

صهیونیست‌ها پس از عجز و ناتوانی دربرابر عملیات وعده صادق، در نبردی نامتقارن، بر محور عملیات روانی علیه جامعه ایرانی متمرکز شده‌اند که شامل این موارد بوده است: کتمان خسارات و تحقیر عملیات، التهاب آفرینی در بازار ارز، تخطئه طرح نور پلیس، جنجال برای توماج صالحی، ماجرای کاترین شکدم، موضوع نیکا شاکرمی و در نهایت مبحث افاغنه که هر کدام کارکرد و مخاطب خاص خود را دارد.

طرف مقابل آنقدر مضطر است و در التهاب آفرینی در کشور چنان عجله دارد که در این میان مرتب گاف‌های عجیب و فاحش می‌دهد و از اعتبار ارزشمندترین دارایی‌های رسانه‌ای خود خرج می‌کند.

عجیب بود که اسرائیل چاله‌ای کند و حتی فراموش کرد تپه خاک را از زاویه دید دوربین پنهان نماید. گویی واقعا موج موشک‌ها صهیونیست‌ها را گرفته و آنان را دچار ضربه مغزی کرده است!

در ماجرای وعده صادق و حمله به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل، شاهد بودیم که با وجود اینکه ایران‌اینترنشنال رسانه موساد است، اما رژیم صهیونیستی بی‌بی‌سی فارسی را وارد بازی کرد تا بتواند قدری چهره زخمی خود را ترمیم کند.

در ماجرای نیکا شاکرمی نیز پا را فراتر گذاشت و بی‌بی‌سی جهانی را وارد معرکه نمود که البته آنجا نیز گاف‌های متعددی دادند و به سخیف‌ترین مسائل تمسک کردند که همه این موارد نشان می‌دهد دشمن هرچه در چنته دارد با عجله می‌خواهد خرج کند و به هر قیمتی قصد به‌هم ریختن اوضاع داخل را دارد.

باید توجه داشت که این پایان ماجرا نیست و طرف مقابل در تدارک برای فعال‌سازی همه گسل‌های سیاسی، فرهنگی و قومیتی است.

خلاصه ماجرا این است که صهیونیست‌ها زمان را به زیان خود می‌بینند و به طور خاص نیز در عملیات وعده صادق، ضربه دردناک و تحقیر کننده‌ای خورده‌اند و به هر قیمتی می‌خواهند با اعتبار زدایی از نظام و سپاه به‌واسطه پیاده نظام داخلی خود، ورق را برگردانند. خصوصا که احتمال صدور قرار جلب نتانیاهو و گالانت توسط دیوان بین‌المللی کیفری بالاست و هر لحظه امکان دارد اسرائیل آتشی را در ایران برای به حاشیه بردن موضوع روشن کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha