دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: اسرائیل تنها دشمن فلسطین یا غزه نیست، بلکه دشمن مسلمین و حتی کل بشریت می باشد بنابراین هر کسی که حمایت ضمنی و یا عملی از رژیم صهیونیستی داشته باشد به نوعی دشمن بشریت و انسانیت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج اظهار داشت: خداوند، قرآن کریم را به مسلمانان هدیه داد و این کتاب به نوعی منشور درست زندگی کردن را به همه ما مسلمانان نشان داده است بنابراین توجه به قرآن و فرامین آن از الزامات همه ما می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: هر کسی که زندگی خویش را با قرآن مانوس کرد هرگز دچار زیان و خدای ناکرده گمراهی نخواهد شد و بالعکس کسانی که از قرآن دوری کنند دچار گمراهی می‌شوند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، یادآور شد: بیش از ۷ ماه از نبرد رزمندگان حماس با جنایتکاران صهیونیستی می‌گذرد و در این مدت شاهد به شهادت رسیدن بسیاری از مردم غزه و فلسطین به دست غاصبان قدس شریف هستیم ولی در مقابل این همه جنایت به عینه می‌بینیم که کشورهای اسلامی همچنان سکوت خفت بار خود را ادامه می‌دهند.

ماموستا راستی افزود: تا زمانی که حرکتی از سوی مسلمانان برای نجات مردم غزه صورت نگیرد این وضعیت ادامه خواهد داشت و بلکه شدیدتر نیز خواهد شد.

امام جمعه شهر موقت شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که یک جمعیت چند میلیونی صهیونیست ها اینگونه جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی جهان اسلام را اذیت و آزار می‌دهند و در مقابل مسلمین هیچ عملی از خود نشان نمی‌دهند و باید به صراحت گفت که این رسم مسلمانی نیست.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود گفت: اسرائیل تنها دشمن فلسطین یا غزه نیست، بلکه دشمن مسلمین و حتی کل بشریت می باشد بنابراین هر کسی که حمایت ضمنی و یا عملی از رژیم صهیونیستی داشته باشد به نوعی دشمن بشریت و انسانیت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha