یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله رجبی در دیدار امیرشهریار امینیان؛ رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس و محمدحسین کریمی‌پور

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: کارهای فرهنگی عموماً پیچیده، ظریف و زمان‌بر است و نباید انتظار داشت که این گونه فورا جواب بدهد و صبر و حوصله زیادی می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی در دیدار شهریار امینیان رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس و محمدحسین کریمی‌پورمدیرعامل و عضو هیئت مدیره این مجمع، گفت: جریان حق همواره و در طول تاریخ با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است چرا که شیاطین جن و انس از پیشرفت جبهه حق جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آفات، کوتاه آمدن از مسیر حق است افزود: وقتی مشکلات زیاد می شود انسان به همان اندازه باید احساس مسئولیتش نیز افزایش یابد و بداند که این سختی ها و مشکلات از جهاتی نیز برکاتی دارد، در این کوران مشکلات و حوادث است که انسان از خدای متعال و اهل بیت(ع) استمداد می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به چالش های متعدد کارهای فرهنگی پرداخت و ابراز داشت: کارهای فرهنگی عموماً پیچیده، ظریف و زمان‌بر است و نباید انتظار داشت که این گونه فورا جواب بدهد و صبر و حوصله زیادی می خواهد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه انسان هیچگاه نباید ناامید شود، تاکید کرد: یکی از کارهای لازم این است که بدانیم باید همواره شاکر نعمت های خدای متعال باشیم، انسان باید باورش کند که خدای متعال به او لطف کرده است و این لطف و نعمت های خدای متعال را به زبان نیز بیاورد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان با اشاره به تاکید آیت الله مصباح یزدی (ره) در توسل به ذوات مقدس معصومین(ع) گفت: ایشان تاکید داشتند یک مسئله ای که اساس کار است توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) ولو با گفتن یک سلام با توجه به حضرت بقیه الله(عج) است، لذا لازم است ما خود را در محضر حضرات معصوم بدانیم و با توسل به آنان کارهای خود را انجام دهیم.

در ابتدای این دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس در سخنان جداگانه ای ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این مجمع به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha