یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام ذاکری رئوف

حوزه/ حجت الاسلام ذاکری رئوف بزرگداشت شخصیت حضرت امام و سالروز قیام مردم قم در دفاع از مرجعیت را لازم و تبیین این مناسبت را برای آحاد جامعه ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ذاکری رئوف در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، خواستار همکاری دستگاهها برای با شکوه برگزار شدن برنامه های این دهه مبارک شد.

وی بزرگداشت شخصیت حضرت امام و سالروز قیام مردم قم در دفاع از مرجعیت را لازم و تبیین این مناسبت را برای آحاد جامعه ضروری دانست.

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) ضمن اعلام همزمانی سفر رئیس جمهور با آغاز دهه کرامت و ضرورت اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور و در شان مردم قم به عنوان مرکز انقلاب و به ویژه در شرایط کنونی بین المللی، اظهار کرد: ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری شکل گرفته که ان شاءالله اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با این ستاد همکاری خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به در پیش بودن سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در این ایام نباید مانع استفاده از ظرفیت مهم این مناسبت شود و باید شخصیت امام راحل، نظرات ایشان، نقش روحانیون، نقش زنان و مردان غیور قم در حادثه ۱۵ خرداد برجسته و تبیین شود.

وی با اشاره به وضعیت دردناک مردم مظلوم غزه استفاده از نظرات و بیانات حضرت امام(ره) در خصوص مسئله فلسطین و صهیونیسم را در این ایام مهم دانست و افزود: امام خمینی(ره) سالها قبل از پیروزی انقلاب به این مسئله اشاره داشته اند و الان که این موضوع جهانی شده لازم است با تولید محتواهای مختلف و نمایشگاه و اثرات فاخر این اندیشه ها را در میان مردم و در عرصه بین المللی ترویج کنیم.

وی برگزاری مراسم در بیت حضرت امام(ره) و تعظیم این مکان نورانی و تاریخی به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب را خواستار شد و برنامه راهپیمایی ۱۵ خرداد و مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) را از برنامه های اصلی این مناسبت اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha