یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نخبگان و عشایر مختلف خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: لازمه امر به معروف و نهی از منکر درخصوص منکرات تنها نیروی انتظامی نیست، بلکه باید تمامی دستگاه ها در کنار هم قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در دیدار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که حضور با جمعی از نخبگان و عشایر و قومیت های مختلف خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد با اشاره به آیه قرآنی «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَ آتَوُا الزَّکَاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ وَ لِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»، اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی وقتی تمکن پیدا می کند چهار مأموریت عمده خواهد داشت که دو مأموریت نخست اقامه نماز و پرداخت زکات است.

وی "امر به معروف و نهی منکر" از دیگر مأموریت نظام مقدس اسلامی است، ادامه داد: در این دوره اخیر از کسانی که در خط مقدم این دو فریضه الهی قرار گرفته، سردار رادان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: لازمه امر به معروف و نهی از منکر درخصوص منکرات تنها نیروی انتظامی نیست بلکه باید تمامی دستگاه ها در کنار هم قرار بگیرند. در اجرای طرح نور نوعا بانوان و آقایان حضور دارند و در نهایت حمایت قاطعانه پلیس است که به آمران به معروف و ناهیان از منکر دلگرمی می دهد.

امام جمعه اهواز با اشاره به پای کار بودن فراجا خوزستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اشخاص، گفت: باحضور مجدد سردار رادان روح جدیدی دمیده شد که آثار و برکات آن در کل کشور دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر ضرورت استمرار طرح نور و امر به معروف و نهی از منکر، گفت: باید سعی کنیم که مردم در صحنه باشند و آنکه می تواند در زمینه مقابله با منکر که تنها یکی از آن بی حجابی است، مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مسأله حجاب در ادارات، بیان کرد: در ترمینال ها و فرودگاه ها نیز باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد. در اقدام اخیر ممکن است که برخی ها شیطنت هایی داشته باشند، باید مراقب این نقشه ها بود و با ظرافت کارها را پیش برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha