دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ابوالقاسم زاده

حوزه/ نخستین جلسه هم‌اندیشی رئیس و کارمندان پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جلسه هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین مجید ابوالقاسم‌زاده با کارمندان پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست که نخستین جلسه کارمندان این بخش در سال جاری بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم زاده ضمن گرامیداشت مناسبت‌های مختلف در سال جاری، از زحمات بی‌شائبه و خالصانه همه همکاران در سال گذشته قدردانی کرد و تجارب کسب شده، تعامل و هم‌افزایی نیروها و نیز انگیزه‌های مضاعف آنان در سال جدید را عاملی مؤثر در تحقق اهداف پژوهشگاه دانست.

رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی ضمن بیان موفقیت‌های پژوهشگاه در پیشبرد اهداف، به دسته‌بندی مشکلات در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و از همکاران خواست تا با همکاری و هم‌افزایی لازم، به رفع مشکلاتی که به پژوهشگاه مربوط می‌شود، اقدام جدی نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم زاده در پایان، ابراز امیدواری کرد که سال جاری با تعامل و مشارکت بیش از پیش بخش‌های دیگر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و رفع دیگر مشکلات، سال جهش پژوهشی برای پژوهشگاه مطالعات اسلامی و مجموعه فخیمه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها باشد.

در ادامه این جلسه صمیمانه، نیروهای علمی و اجرایی پژوهشگاه، نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند و رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی ضمن استقبال از پیشنهادات و نظرات مطرح شده و پاسخ به برخی موارد، به ارائه راهکارهای پیاده‌سازی موارد دیگر پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha