دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه / امام جمعه بیرجند بیان داشت: عالمانی که با علم، تزکیه و طهارت نفسانی خود آن فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان هستند واینها زمینه‌هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شود. .

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان زیرکوه گفت: مردم شریف منطقه زیرکوه بر اساس آن اصل فطرت انسانی که دارند زندگی می کنند و وجود این نعمت الهی بیشتر در مناطق عشایری و محیط سالم به چشم می خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: فطرت‌ انسانی آنها خودش قانون است و در قبول حق و پرهیز از ظلم و خلاف قانون بهترین راهنماست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه خود مردم جمهوری اسلامی ایران حافظ فرهنگشان بوده‌اند افزود: دولت‌های طاغوتی دنبال اهداف خود و افراد بیگانه بوده‌اند و هر زمانی در مناطق مختلف کشور سلطه استعمارگرها بیشتر بوده فرهنگ آنجا هم آسیب بیشتری خورده است اما مردم منطقه زیرکوه همواره فرهنگ اصیل خودشان را حفظ کرده‌اند که نشان دهنده سلامت فطرتی انسانی است.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: عالمانی که با علم، تزکیه و طهارت نفسانی خود، آن فطرتِ گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان هستند و اینها زمینه‌هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شود.

وی اظهار کرد: در گذشته‌های دورشاید یک درصد از فرهنگ مردم دچارآسیب می‌شد اما در دنیای امروز با وجود فضای مجازی که خطرناک ترین و بهترین زمان است شاهد آسیب‌های زیادی هستیم.

امام جمعه بیرجند گفت: هشدارهایی که در احادیث درباره دوره آخرالزمان داده اند که بهترین و بدترین زمان است و آن کسی که قبل از ظهور بتواند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و خودش را سالم نگه دارد مقام و منزلتش از کسانی که بعد از ظهور رشد می کنند،ارزشمندتراست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی همه با هم هماهنگ در جهت خدمت به مردم عزم خود را جزم می‌کنید از نعمت‌های این مردم است و خیلی مؤثراست و مردم وقتی صداقت و خدمت ببینند آن را می پذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: صداقت برای مردم ذخایر بزرگی است و سابقه صداقت و محبت مردم خراسان جنوبی به سالیان دور برمی گردد و مسئولین همانطور که با تلاششان در حوادث طبیعی به مردم کمک می کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید برای حفظ جامعه متناسب با خطر و نفوذی که از ناحیه بیگانگان می شود با جدیت از مردم محافظت کنند و نگذارند جامعه ایران به دو قطب تبدیل شود و جوان و نوجوان ما را گمراه کنند

وی گفت: سوابق مردم خراسان جنوبی در وحدت و محبت اهل بیت علیهم السلام زبانزد بوده است و شیعه و سنی در کنار هم با محبت زندگی می کنند.حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان با اشاره به سیل اخیر در زیرکوه، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر حادثه‌ای که پیش می آید نیروهای نظامی و انتظامی پیشرو با عشق به مردم خدمت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha