دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اراک

حوزه/ استاندار مرکزی،حل مشکلات کشور را در سایه اقدام جهادی مردم و مسئولان دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه طی سخنانی در جشنواره جهادگران علمی و فناوری بسیج استان مرکزی با بیان این که به تعبیر رهبر عزیزمان، علاج مشکلات کشور اهتمام نسبت به اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: طیف و گروهی که باید این فرمان و پرچم را راهبری و هدایت کند، بسیجیان هستند چرا که بسیج معجزه امام راحل و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه اراک جز ۱۰ دانشگاه برتر کشور شناخته شده است، افزود: در حوزه فناوری برای تقویت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت جهادگران به عنوان کلید حل مشکلات کشور بهره گیری کرد.

مخلص الائمه ادامه داد: در استان مرکزی آب سنگین، به ارزش هر کیلو ۸۰۰ دلار تولید می‌شود در حالی که نفت خام بشکه‌ای ۸۰ تا ۹۰ دلار به فروش می‌رسد، بر این اساس آب سنگین ظرفیت تولیدی ویژه ای در این استان به شمار می رود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات با کار زیاد حل نمی‌شود بلکه نیازمند اقدام جهادی مردم و مسئولان است که در این راستا تمام ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی بیان داشت: بی شک ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به مراتب بیش از مشکلات است که می‌توان با تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها بر مسائل و مشکلات غلبه کرد در غیر این صورت نوعی نقص در عملکرد و بروکراسی اداری وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha