دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان در آستانه انتخابات گفت: یقین داریم که مردم ایران همچون گذشته با شکوه حضور خود، حق خواهان عالم را خوشحال و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خشمگین و مایوس خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمود.

وی با بیان این که انتخابات آینده را ترسیم می کند، تصریح کرد: حق مردم متدین ایران این است که از این انتخابات استفاده کنند و رای خودشان را به نفع کسی که می دانند به صندوق ها بیاندازند و در سرنوشت کشور سهیم باشند.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: البته در کنار این مردم وظیفه ای دارند که می باید آن را به خوبی انجام دهند و آن ورود به پای صندوق های رای است؛ امروز در سراسر دنیا هم آنانی که ایران را سرمشق خود قرار دادند و هم آنانی که با تمام توان برای نابودی انقلاب کار می کنند می بایست به موج حضور مردم در این انتخابات بنگرند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه افزود: یقین داریم که مردم ایران همچون گذشته با شکوه حضور خود، حق خواهان عالم را خوشحال و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خشمگین و مایوس خواهند نمود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha