دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه به شدت و همه جانبه از اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد، گفت: با اطمینان میگویم طرح نور تا کنون در سراسر کشور بسیار اثرگذار بوده است و استمرار آن با حمایت آحاد مردم و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به بهترین نحو نتیجه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه بصیرت افزایی کارکنان فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای موثر و امنیت آفرین همکاران انتظامی خراسان رضوی، اظهار داشت: باید شکر گذار خداوند باشیم برای ماموریت های گوناگونی که در انتظامی بر عهده ماست که همگی خدمت به خلق است و عبادت خداوند متعال است، الحمدالله خداوند متعال به ما و شما توفیق داده که دائما در حال عبادت و خدمت باشیم ،از این ماموریت به آن ماموریت و از این سنگر به آن سنگر، و همگی را با اخلاص و اعتقاد انجام می دهید، چون اگر انسان صحبتی بر زبان جاری کند ولی به آن اعتقاد نداشته باشد، کار حرام مرتکب شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تقدیر از سردار رادان که در اجرای طرح نور با اقتدار و مصمم عمل کرده است خطاب به کارکنان گفت: شما نمی‌دانید که خدا چه لطفی کرده است که فرمانده شما جزء مردان مردی است که پای این حکم الهی به تنهایی ایستاده است و هیچ ملامتی بر او اثر ندارد چرا که انگیزه اش خدایی است.

وی تاکید کرد: در خصوص این کاری که شما در طرح نور انجام می دهید قرآن می فرماید این کار همان کاری است که خداوند پیامبران را مامور انجام آن کرده است تا احکام الهی را اجرا کنند، کاری که انتظامی این روز ها انجام می دهد کار نوح نبی الله است، کار ابراهیم خلیل الله است، کار موسی کلیم الله است، کار عیسی روح‌الله است و کار محمد رسول الله (ص) است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه تاکید کرد: جمعیت یک میلیونی انتظامی و همه دوستداران دین مبین اسلام و دلسوزان این نظام مقدس اسلامی یک دل و یک صدا باید فریاد برآورند و حمایت کنند از این طرح نور تا این طرح بخوبی و با بیشترین اثر بخشی اجرا شود، حتی در پستوی خانه ها نباید کسی کلام نا امید کننده در خصوص اجرای این طرح بر زبان جاری کند.

وی تاکید کرد: دوستان و دشمنان بدانند که سازمان انقلابی و مردمی انتظامی، با ایمانی راسخ و با نهایت صلابت و اقتدار برای اجرای قانون عفاف و حجاب تا ریشه کن کردن کامل بی حجابی در جامعه مصمم است و اعلام می دارد تحت هیچ شرایطی این طرح را متوقف نخواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به فتنه انگیزی ها و نقشه های پلید دشمنان که از اجرای طرح نور به شدت عصبانی هستند، گفت: دشمن دارد به هر کاری متوسل می شود تا اجرای این طرح متوقف گردد، فریب خوردگان و مزدورانی را به خیابان می فرستد تا این طرح را به چالش بکشد، ما که میدانیم دشمن آنان را آموزش داده، ما که میدانیم دشمن تعلیم داده است، پس با هوشیاری، دقت، صبر و سعه صدر و سنجیده عمل کردن باید توطئه های دشمنان را خنثی کرد تا دشمنان خودشان در دام هایشان نابود شوند.

وی با اظهار امیدواری و اشاره به اتفاقات موثری که در اجرای طرح نور صورت گرفته است گفت: واقعا اگر همه دستگاه ها در میدان باشند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند وضعیت درست خواهد شد و این منکر زشت ریشه اش کنده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه دشمن صراحتاً گفته است که حجاب و چادر بهانه است بلکه جمهوری اسلامی هدف اصلی است تاکید کرد: هرگز نباید در اجرای احکام الهی ذره ای تردید به دل راه داد و دچار تفرقه شد و در این مسیر باید ثابت قدم، محکم و استوار ایستاد و از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کرد.

وی اظهار داشت: در این میدان جهاد و جنگ نرم که آقا بارها فرمودند دقیق و ظریف است شما هم باید دقیق و ظریف کار کنید، آن ماموری دقیق و هوشیار کار میکند که سریع از کوره در نمیرود، امروز انتظامی فقط برای رضای خدا خویشتنداری می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه به شدت و همه جانبه از اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد اظهار داشت: من با اطمینان میگویم طرح نور تا کنون در سراسر کشور بسیار اثرگذار بوده است و استمرار آن با حمایت آحاد مردم و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به بهترین نحو نتیجه خواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئناً اقدامات شما در اجرای احکام الهی ذخیره آخرتتان خواهد بود که این کار شما یاری دین مبین اسلام است و ان شاء الله خداوند از یکایک شما به کرم قبول بفرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha