دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان گفت: در وحدت و انسجام، خیر و برکت وجود دارد و اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان فامنین، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، مانند استقرار واحدهای ساخت خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در حال پیگیری است.

وی افزود: در شهرستان فامنین انسجام و تشریک مساعی در ساختار دولتی، حاکمیتی و شهری دیده می‌شود.

استاندار همدان، با بیان اینکه انسانی که خوبی و محاسن دیگران را ذکر می‌کند سخاوتمند است و این ویژگی در مدیران شهرستان فامنین دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در وحدت و انسجام، خیر و برکت وجود دارد و اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه عزم و اراده دولت بر رفع مشکلات شهرستان فامنین است، ابراز کرد: با تخصیص اعتبارات و توجه به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، این مهم پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: برنامه‌های روستا محور، منطقه و محله محور با روح حاکم بر دولت مردمی سازگار است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق بنابر تأکید رئیس‌جمهور سایه‌ جنگ را دور کرد، گفت: این عملیات پر افتخار، قدرت بازدارندگی نظام مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی را به جهانیان نشان داد.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: همه ما خادم مردم، سرباز رهبر معظم‌ انقلاب و مجری سیاست‌های دولت مردمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷ هزار تعهد اشتغالزایی استان در سال جاری، ۷ هزار و ۵۵۰ نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص پیدا کرد، بیان کرد: با تحقق این مهم دیگر کمتر شاهد بیکاری دانشگاهیان خواهیم بود.

اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha