دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
3

حوزه / فداکار گفت: از الزامات مقابله با شیوع اعتیاد، توجه به مقوله آموزش در جامعه به منظور پیشگیری از این معضل خانمان سوز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، محمد مهدی فداکار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، اظهار داشت: اعتیاد مسئله‌ای اجتماعی است و درمان آن هم ضرورتاً باید اجتماع محور باشد و در کنار آن به مباحث پیشگیری، مبارزه و آموزش پرداخته شود.

وی افزود: اولویت دهکده تندرستی با احداث سوله‌های نگهداری معتادان متجاهر است که باید سریعاً به مرحله اجرایی و زمانبندی قبلی برسد.

استاندار کرمان، ادامه داد: معتادان متجاهر چهره زننده‌ای را در سطح شهر ایجاد کرده‌اند و ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر باید حمایت‌ها را برای ساخت دهکده تندرستی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان، هزینه‌های زیادی را در حوزه نیروی انسانی، اجتماعی و فرهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌دهد و باید از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر حمایت شود.

فداکار خاطرنشان کرد: اعتقاد واقعی دارم که اثرگذاری طرح‌ها و آموزش‌ها از سن پایین و در مدارس بسیار بیشتر است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، نتیجه‌بخش خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha