دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1155674
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
برگزاری کارگاه آموزشی بنیاد مهدویت در کرمانشاه

حوزه/ معاونت آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی بنیاد مهدویت در کرمانشاه، با حضور ۶۵ نفر خبر داد.

خانم زهرا اسمعیل نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی بنیاد مهدویت، گفت: این دوره آموزشی و مهارتی تخصصی تربیت مربی معارف مهدویت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه تشکیل می شود.

وی گفت: این دوره در چهار بخش ۴۲ ساعت حضوری، ۴۴ ساعت مجازی، ۸ ساعت مطالعاتی و ۳ تا ۶ ماه گرایش تخصصی، با حضور اساتید مرکز تخصصی بنیاد مهدویت، برگزار می شود.

اسمعیل نژاد در خصوص شرایط و قوانین دوره، اظهار داشت: ثبت نام از طلاب دارای مدرک تحصیلی سطح ۲ حوزه و غیر طلاب با مدرک کارشناسی انجام می شود و پس از ثبت نام و قبل از شروع دوره ها از داوطلبان مصاحبه حضوری توسط اساتید بنیاد مهدویت به عمل خواهد آمد؛ ظرفیت پذیرفته شدگان در این دوره بیشتر کارشناسی ارشد یا سطح۳ و دکترا هستند.

معاونت آموزش بنیاد مهدویت کرمانشاه، در خصوص سر فصل های دوره، گفت: ضرورت طرح مباحث مهدویت علائم و شرایط انقلاب اسلامی و مهدویت ادله عقلی امامت و مهدویت شرایط یاری و اوصاف مهدویت راهکارهای حفظ دین در آخرالزمان اضطرار به حضرت حجت(عج) انتظار و سبک زندگی منتظرانه غرب و مهدویت امام شناسی غیبت و علل منجی در ادیان امام مهدی (عج) در قرآن و روایات ادعیه و زیارات مهدوی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج* جلوه های محبت امام رجعت شبهه شناسی، خواهد بود.

گفتنی است که این دوره ها پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha