دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
1.jpg

حوزه/ معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت در این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) به عنوان سبک زندگی اسلامی است تا با الگوگیری از روش زندگی آنها فضای معنوی خانواده و جامعه تقویت شود.

وی افزود: بانوان با الگوگیری از ولایت‌مداری و قدرت علمی حضرت معصومه(س) می‌توانند نقش ویژه‌ای در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی ایفا کنند.

معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به فضل الهی بیش از ۱۵ برنامه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت دیگر مراکز و نهادهای مردمی در طول ایام دهه کرامت خواهیم داشت.

یحیی‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت با پیاده‌روی بانوان در محوطه شورابیل آغاز خواهد شد، بیان داشت: برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت با حضور نماینده ولی فقیه استان، تولید محتوا در فضای مجازی، اجرای سرود، پیاده‌روی، پویش یک آسمان کرامت، مسابقه کتابخوانی رضوی، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های معیشتی، قرائت زیارت امین الله و گردهمایی بانوان طلبه در امامزاده از جمله این برنامه‌ها است.

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت در حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha