دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نسشت علمی و انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره جوانی جمعیت بیان کرد: خطرات پیری جمعیت که از آن به بحران هولناک یاد می شود را پیوسته باید گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه تخصصی معصومیه بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره جوانی جمعیت، گفت: خطرات پیری جمعیت که از آن به بحران هولناک یاد می شود را پیوسته باید گفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: جمعیت جوان همیشه باعث تحرک، نشاط، پیشرفت و آبادانی، دفاع از کشور و امنیت است و اگر چنانچه از دست برود همه زحمات بعد از انقلاب از دست خواهد رفت.

وی با تاکید بر تبلیغ مستمر نسبت به جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: متاسفانه با ادامه و اصرار سیاست هایی که مقطعی بوده ایران در صدر کشور های کنترل جمعیت قرار گرفت و بعد از هشدار رهبری هم تا سال ها کاری جدی در این خصوص انجام نشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در ادامه افزود: قانون جوانی جمعیت را برای مردم باز نمایید زیرا خیلی از مردم هنوز بخش‌هایی از این قانون را اطلاع ندارند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر تبیین آیات و روایات در خصوص جمعیت خاطر نشان کرد: عدم توجه به‌ فرزند آوری قبل از اینکه مساله معیشتی باشد یک مساله فرهنگی است و تغییر سبک زندگی است که باعث کاهش جمعیت شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر بیان داشت: برای همین خانواده هایی که شرایط اقتصادی خوبی هم دارند اهل فرزند آوری نیستند و از آن طرف خانواده های با زندگی معمولی تعداد فرزندان بیشتری دارند بنابر این سبک زندگی ها باید تغییر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha