دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن گفتگو درباره ضرورت مشارکت در انتخابات، گفت: ملت بصیر ایران که همیشه هوشمندانه نقش خود را در صحنه های خاص ایفا نموده اند، این بار نیز با مشارکت حداکثری خود بر اقتدار نظام می افزایند.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از مردم برای مشارکت حداکثری در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

وی ضمن تبیین ضرورت و اهمیت مشارکت ملت بصیر ایران در انتخابات، گفت: در شرایط فعلی وقتی انسان آرایش دشمنان را نسبت به وضعیت انتخابات پیش رو درنظر می گیرد و می بیند که همه توان خودشان را بسیج کرده اند تا به هر نحوی، رای از آرای ملت را کم کنند آنگاه به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پی می برد.

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: امروزه دشمنان تلاش دارند تا با القای ناامیدی و یا هر ترفند دیگری سطح مشارکت را پایین آورند و مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند و این تلاش بی نتیجه و بی حاصل دشمنان، بهترین دلیل برای این است که انسان به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پی ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط خاطرنشان کرد: در همین راستا ملت بصیر ایران که همیشه هوشمندانه نقش خود را در صحنه های خاص ایفا نموده اند، این بار نیز قطعا با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای دومین مرحله بر اقتدار نظام خواهند افزود و جواب دشمنان را می دهند و توطئه و دسیسه آنان را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha