دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نماز جمعه خارگ از قاب دوربین

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: دین مبین اسلام، مناسک حج را بستری برای نمایش اتحاد عمیق پیروان دین مبین اسلام و هم‌صدایی آنها در برابر جریان کفر می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: ادارات مختلف دخیل در تردد دریایی جزیره خارگ مانند اداره بندر، هواشناسی، با هم افزایی مشکلات مسافران دریایی را کمتر کنند، چراکه مردم به شدت نگران و گلایه‌مند هستند.

‌وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان، کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام، گفت : در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، حج صرفا یک آیین عبادی نیست، بلکه دارای روح عظیم ضد استکباری است.

حجت الاسلام کارگر افزود: یکی از اصلی‌ترین مصائب ضدفرهنگی در جریان حج، ممانعت از تبدیل خروش جمعی مسلمانان در مکه مکرمه و مدینه منوره به یک حرکت جمعی در برابر جریان ظلم است، دین مبین اسلام، مناسک حج را بستری برای نمایش اتحاد عمیق پیروان دین مبین اسلام و هم‌صدایی آنها در برابر جریان کفر می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: مناسک حج امسال، فرصتی برای تجمیع دغدغه‌ها و تبدیل آنها به یک جریان کارآمد و تأثیرگذار در مهار دشمنان انسانیت و عدالت در جهان اسلام و احیای بت شکنی ابراهیمی در عرصه مبارزه با استکبار جهادی خواهد بود.

امام جمعه خارگ اظهار کرد: بیش از ۷ ماه است که وقایع تلخ و وحشتناکی در هفته‌ها و روزهای اخیر در نوار غزه رخ می‌دهد، در حالی که ماشین کشتار و نسل‌کشی صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها لحظه‌ای متوقف نمی‌شود، مسئولیت و رسالت مسلمانان بیش از هر زمانی بر دوش‌شان سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha