دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: از مردم و دستگاه های متولی و مسئولان درخواست دارم در مبارزه با کشف حجاب یک صدا باشید و رسانه‌ها نیز به کمک فراجا بیایند و از انفعال خارج شوید و با پیوست رسانه‌ای دقیق برای مردم اطلاع رسانی و اقناع سازی کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان، اظهار داتش: هفته پیشروی، دهه کرامت که سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را داریم و روز دختر که وظیفه داریم الگوهای بانوان اسلام را به دختران خود معرفی کنیم تا به درستی از آنها در برابر هجمه‌های دشمنان صیانت و حفاظت کنیم.

وی افزود: جوانان هلال احمر امروز به عنوان خادمان این مرز و بوم در روزهای سخت جامعه و در هنگام سیل و زلزله جز اولین کسانی که سر صحنه به یاری مردم می شتابند و منشأ خدمات و برکات زیادی هستند.

امام جمعه بندرعباس با توصیه به جوانان، گفت: در کانون‌های هلال احمر مشارکت کنید، جز سربازانی باشید که در سخت‌ترین شرایط به مردم کمک رسانی می‌کنند و مسئولین نیز با تقویت آنها، قدم در راه خدمتگزاری به مردم داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، به روز تجلیل از امامزادگان اشاره کرد و یادآور شد: بزرگداشت امامزادگان یک سنت ارزشمند در نزد مردم است که همه ما در عمل، به این ستارگان منصوب به اهل بیت(ع) با قلب و دل، به آنها که قطب‌های فرهنگی منطقه هستند، ارادت خود را بیان می‌کنیم.

وی با تذکر به دستگاه‌های متولی فرهنگی، ادامه داد: بیش از ۳۲ دستگاه در امر فرهنگی دخالت دارند، اما در کف میدان کشف حجاب، نیروی انتظامی قرار دارد و لذا باید همه پای کار حجاب و عفاف باشند و به این وظیفه دینی و سیاسی خود عمل کنند و دستگاه‌ها نیز با پیوست فرهنگی به میدان بیایند.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: دشمن برای بی‌حجابی و بی‌عفافی دختران و مادران ما برنامه دارد و بیشترین فعالیت خود را در این عرصه قرار داده و به دنبال قداست زدایی مادران این جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: مراقب باشید گاهی افراد به بهانه اینکه امنیت مقدم بر فرهنگ است، این بخش را به اشتباه به هم گره می‌زنند و چه امنیتی بالاتر از امنیت روح و روان که دارند با آن بازی می‌کنند، بنابراین نباید اجازه داد که ضریب امنیت حجاب کاهش یابد.

وی تصریح کرد: از مردم و دستگاه‌های متولی و مسئولان درخواست داریم در مبارزه با کشف حجاب یک صدا باشید و رسانه‌ها نیز به کمک فراجا بیایند و از انفعال خارج شوند و با پیوست رسانه‌ای دقیق، برای مردم اطلاع رسانی و اقناع سازی کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha