سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت : ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در بیشتر نقاط آمریکا و اروپا به گوش می رسد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حرکت دانشجویی در آمریکا و اروپا برای رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین بیان داشت : امروز بیشتر آزادگان جهان در دفاع از مردم مظلوم جهان به پا خواسته و خواستار توقف جنگ و جنایات در بین مردم کشورهای بی پناه شده اند.

وی با بیان اینکه این حرکت نشانه بیداری در دنیا و مردم‌ جهان است که در بیداد ظلم و تجاوز بیدار شده بیان داشت : مستکبران عالم در مقابل این جنایت ها سکوت کرده ولی موج بیداری که در دنیا به راه افتاده خاموش شدنی نیست چراکه مردم به سمت عدالت گرایش پیدا کرده و این روحیه را از اسلام کسب کرده اند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه امروز توطئه دشمنان اسلام و انقلاب خنثی شده است خاطر نشان کرد : ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز در اقصی نقاط آمریکا و اروپا به گوش می رسد و برخی از کشورها نیز با اسرائیل قطع رابطه کرده اند و این جای تذکر به دیگر کشورهای اسلامی دارد چراکه ننگ ارتباط با رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی با پیروزی مردم مظلوم فلسطین تا ابد بر پیشانی دولت های منطقه خواهد ماند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به برگزاری انتخابات و دعوت مردم به مشارکت در این دوره از انتخابات گفت : امید می رود مردم با انتخاب فرد اصلح در سرنوشت سیاسی خود در این انتخابات شرکت کنند.

وی در پایان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر افزود : امیدواریم دختران و بانوان ایران اسلامی با عفت ، کرامت و حجاب در مسیر بانوان بزرگوار اسلام قدم بردارند و سبک زندگی اسلامی ایرانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha