چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بازدید معاون پژوهش حوزه های علمیه از موسسه وارث الانبیاء(عج)

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه به همراه جمعی از مدیران این معاونت پژوهشی با حضور در موسسه وارث الانبیا(عج) از نزدیک با فعالیت های این موسسه آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» شیخ رافد مدیر موسسه وارث الانبیاء  در این مراسم گزارش مبسوطی از فعالیت ها و برنامه های این موسسه در انجام مطالعات و تحقیقات تخصصی در ارتباط با نهضت ابا عبد الله الحسین (ع) ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رافد التمیمی با اشاره به اهداف این موسسه اظهارداشت: این موسسه در حوزه های تاریخی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی نهضت امام حسین (ع) ، شناسایی کتب خطی مشتمل بر مقاتل، تاریخ، سیره و هر آنچه در خصوص امام حسین علیه اسلام نگاشته شدهه است همچنین چاپ و انتشار کتاب هایی با موضوع امام حسین (ع) و تولید و انتشار مجله علمی تخصصی با عنوان « الاصلاح الحسینی » را از فعالیت های این موسسه برشمرد.

وی با بیان اینکه همه فعالیت های ما در راستای معرفی هر چه بیشتر نهضت حسینی می باشد، افزود: رصد و پاسخگویی به شبهات پیرامون نهضت امام حسین (ع) ، تحقیق ، چاپ و انتشار موسوعه علمی کلمات امام حسین (ع) ، تولید دائره المعارف امام حسین (ع)، شناسایی پایان نامه های ارشد و دکتری نگاشته شده پیرامون امام حسین (ع)، ترجمه کتابهای چاپ شده پیرامون امام حسین (ع) به زبان عربی از دیگر برنامه های موسسه وارث الانبیا(عج) می باشد.

وی،  رصد و شناسایی هر آنچه پیرامون امام حسین (ع) در سایت ها و شبکه های ماهواره ای و نیز فضای مجازی وجود دارد و نیز برگزاری نشست های علمی و راه اندازی کتابخانه تخصصی را از دیگر فعالیت های این موسسه عنوان کرد.

انتهای پیام313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha