شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
محفل قرانی در خطوط مقدم جبهه عراق

حوزه/ رزمندگان تیپ امام حسن (ع) با تاکید بر این که تمسک به قرآن رمز پیروزی بر داعش است با مرجعیت دینی برای مقابله با تکفیری ها تجدید پیمان کردند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» عبدالله الغرابی از رزمندگان تیپ امام حسن (ع) در بسیج مردمی عراق تاکید کرد: محافل قرآنی و انس رزندگان با قرآن کریم نقش بزرگی در تقویت روحیه رزمندگان داشته است به طوری که می توان تمسک به قرآن و تلاوت آن را رمز پیروزی بر تروریست های داعش دانست.

  وی که در محفلی قرانی در شمال استان صلاح الدین که به همت آستان قدس حسینی(ع) برگزار شده بود صحبت می کرد ضمن تشکر از این آستان مقدس برای برگزاری محافل قرانی، این محافل را در افزایش روحیه رزمندگان و اصرار آن ها بر نبرد بسیار موثر توصیف کرد و توضیح داد: رزمندگان دلاور عراقی با تلاوت قرآن در خطوط نبرد با دشمن این پیام را به جهانیان منتقل می کنند که اسلام حقیقی، همان روش و منطق ما است نه فریبی که داعش مدعی آن است.

این رزمندگان ضمن پیمان بستن با مرجعیت دینی در مسیر استقامت و استمرار جهاد گفتند: ما تا زمانی که زنده ایم به جهاد ادامه می دهیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و تا رسیدن به وعده پیروزی که آیت الله سیستانی با جمله "ان شالله پیروزی همراه شماست"  به ما دادند لحظه ای شک و تردید در دل راه نمی دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha