یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان زنجان

حوزه/ اگر آرمان های امام و انقلاب را ادامه دهیم خداوند نیز مارا یاری کرده و قطعا در فعالیت های خود موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، به مناسبت هفته دفاع مقدس ،اساتید وطلاب حوزه علمیه استان زنجان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس به نقش طلاب و حوزه در عرصه های مختلف اشاره و گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت افراد مومن و به ویژه روحانیت بود و به جرات می توان گفت این انقلاب را حوزه به سامان رسانده است

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هم روحانیت حضور فعال و چشم گیر داشت بطوریکه می توان گفت راهنمائی های روحانیت و حوزه مایه پشت گرمی آنها و  رزمندگان بوده و حضور گسترده روحانیت موجب رونق جبهه بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با تاکید بر حراست از آرمان های انقلاب گفت: اگر ما آرمان های امام و انقلاب را پیروی کنیم و راهش را ادامه دهیم خداوند مارا یاری می کند اما اگر در نقطه مقابل حرکت کنیم و تنبلی و سستی به خرج دهیم طبق آموزه های اسلام باید منتظر عواقب ناخوشایندی باشیم .

 وی بیان داشت: امروز روحانیت می تواند هر نوع صدای فتنه و دشمن را خاموش کند ، لذا نیازمند حضور فعال طلاب در عرصه های مختلف هستیم  که تحقق این مهم  نیز نیازمندجدیت طلاب درعرصه تحصیلی    است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha