یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
بی

حوزه / از طرف نماینده ولی فقیه در کاشان، به مدت یک سال معاونت فرهنگی، مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان و معاونت اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، از طرف نماینده ولی فقیه در کاشان به مدت یک سال حجت الاسلام محمد باقر اکبرزاده به معاونت فرهنگی، غلامرضا حسنی مقدم مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان و محمد تکبیرگو به معاونت اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان منصوب شدند.

متن احکام صادره بدین شرح است :

متن حکم حجت الاسلام محمد باقر اکبرزاده

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمد باقر اکبرزاده دامت تاییداته
سلام علیکم ورحمت الله

در ایام سراسر نور و معنویت میلاد حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والسلام، ضمن تقدیر فراوان از زحمات ارزشمند ۱۴ ساله حجت الاسلام والمسلمین آقای گلستانه، حضرتعالی را که به‌حمدالله تعالی به زیور علم و تقوا و تفکر مزین هستید، به مدت یکسال به معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان منصوب می‌کنم.

انتظار از جنابعالی محقق ساختن کامل بخش فرهنگی حکم معظم له است.

خود و شما را به استعانت و توکل و توسل توصیه می‌کنم.

سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن حکم غلامرضا حسنی مقدم

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر غلامرضا حسنی مقدم دامت تاییداته
سلام علیکم ورحمت الله

در ایام خجسته میلاد امام رضا علیه آلاف التحیه والسلام، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جناب حاج آقای کاشانی نژاد در مدت ۱۸ سال گذشته، جنابعالی را که به‌حمدالله تعالی از اساتید بسیجی هستید و صاحب نظر در امور فرهنگی، به مدت یک سال به مسئولیت ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت پیوسته از در گاه الهی و توسل خاضعانه به محضر اهل‌بیت عصمت علیهم السلام بتوانید وظایف محوله شورای سیاستگذاری را به‌نحو احسن محقق کنید، خواسته اصلی حقیر عملی کردن منویات رهبر معظم دام ظله به ویژه ارتقاء فکری، معنوی و اجتماعی برای عموم و بالاخص جوانان عزیز می‌باشد.

و من الله تعالی التوفیق

سید سعید حسینی امام جمعه کاشان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن حکم حمد تکبیرگو

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آقای حاج محمد تکبیرگو دامت تاییداته
سلام علیکم ورحمت الله

در دهه سراسر نور و معنویت کرامت، جنابعالی را که به‌حمدالله تعالی از سابقه ممتد در سنگر قضاوت در نظام الهی جمهوری اسلامی، همراه با تقوا و خوشنامی برخوردار هستید، به مدت یک سال به معاونت اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان منصوب می‌کنم.

وظیفه خطیر جنابعالی تحقق بخش ارتقاء اجتماعی حکم معظم له و کاستن آسیب‌های اجتماعی در منطقه می‌باشد که این مهم با اعتماد به سنت‌های الهی به ویژه کریمه " و لینصرن الله من ینصره" دست یافتنی است.

سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha