یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
شس

حوزه/ دختران ماه آران و بیدگل زیر سایه خورشید و به همت کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان به دست خدام حرم رضوی از رأفت و کرامت رضوی صله گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: کانون‌ خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل که بزم شادی دختران ماه را زیر سایه خورشید را با حضور خدام حرم رضوی در بوستان مهربانوی آران و بیدگل برنامه ریزی کرده بود به درخت آرزوهایشان ثمر بخشید و زیارت حرمش را به آنها هدیه کرد.

عباس آذرباد با اشاره به اجرای برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در دارالشهدای آران و بیدگل به میزبانی کانون‌ خدمت رضوی این شهرستان افزود: آرزوی ۸ دختر ماه به لطف امام مهربانی‌ها و به یُمن قدوم خدام حرم رضوی و با مشارکت خیران و خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی بانوان و خانواده و تعلیم و تربیت برآورده شد.

وی زیارت مشهد مقدس، اهدای یک دستگاه جاروبرقی، اقدام تعمیر یک منزل مسکونی، دندان پزشکی و اهدای پنج سفر مشهد مقدس را تعدادی از آرزوهای دختران ماه برشمرد که زیر سایه خورشید اجابت شد.

به گفته وی همچنین جشن ملی زیر سایه خورشید در قالب شادیانه هشت و چهار برای عموم شهروندان آران و بیدگلی به همت کانون خدمت رضوی عالم آل محمد این شهرستان و با حضور کاروان زیر سایه در بوستان مهربانو برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام متین روحانی با موضوع کرامات رضوی در کاروان‌های زیر سایه خورشید و تبیین سیره رضوی ، مولودی خوانی و مدیحه سرایی محمد موحدی نیا خادم کشیک اول آستان قدس مداح کاروان و آیین پرچم گردانی رامین بازه حوضی خادم کشیک سوم حرم حال و هوای معنوی با صفایی به جشن و شادیانه «هشت و چهار» بخشید.

آذرباد تصریح کرد: دیدار با خانواده شهیدان حاجی زادگان ، عباسی، حضور در کمپ ترک اعتیاد، حضور در سه واحد صنعتی فرش ماشینی با تجلیل از روسای کارآفرین و خیّر این واحدها، شرکت در جشن دختران ماه، جشن مردمی هشت و چهار در بوستان مهربانو از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس به شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی و تعامل خادمیاران دفتر خدمت رضوی این شهرستان در دهه کرامت است.

کاروان اعزامی از مشهد مقدس با حضور حجت‌الاسلام متین روحانی، محمد موحدی نیا خادم کشیک اول مداح کاروان، سید کاظم حسینی خادم کشیک چهارم دربانان، رامین بازه حوضی خادم کشیک سوم حرم به مدیریت احمد کریمی برای شرکت در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و اجرای حدود ۷۰ برنامه متنوع (۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت)به منطقه شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود سفر کرده است تا دیار گل و گلاب را معطر و متبرک به عطر رضوی کند.

انتهای پیام./

دختران ماه در آران و بیدگل زیر سایه خورشید به آرزوهایشان رسیدند

دختران ماه در آران و بیدگل زیر سایه خورشید به آرزوهایشان رسیدند

دختران ماه در آران و بیدگل زیر سایه خورشید به آرزوهایشان رسیدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha