یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حرم

حوزه/ همزمان با دهه کرامت و در جریان بازدید جمعی از خادمان امام رئوف از ندامتگاه کرج زندانی محکوم به اعدام از پای چوبه دار نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حمزه قزلباش مسئول کاروان زیر سایه خورشید البرز در گفت و گو با خبرنگار حوزه، اظهار کرد: ظهر امروز و همزمان با ایام دهه کرامت جمعی از خادمان امام رئوف به همراه پرچم متبرک آستان قدس وارد ندامتگاه کرج شدند و این حضور همزمان با اجرای حکم یک محکوم به اعدام به دلیل جرم قتل شد.

وی ادامه داد: با به وجود آمدن فضای معنوی حاکم بر ندامتگاه و حضور پرچم متبرک آستان مقدس امام رضا (علیه السلام) خوشبختانه این فرد که حدود ۱۴ سال در زندان به سر می برد با رضایت اولیای دم از اعدام نجات پیدا کرد.

قزلباش با معرفی سایر برنامه های کانون جوانان خدمت رضوی، گفت: در ایام دهه کرامت دیدارهای مختلفی با بیماران، خانواده های شهدا و جانبازان صورت می گیرد و جشن های دانش آموزی و دانشجویی در دانشگاه آزاد، دانشکده پزشکی و دانشگاه فرهنگیان و خوارزمی برگزار می شود.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید البرز با بیان این که این برنامه ها با حضور خادمان امام رئوف برگزار می شود، افزود: دیدار با حافظان امنیت و پاکبانان و سبز بانان فضای سبز و شهرداری از دیگر برنامه های کانون جوانان در دهه کرامت است.

وی تصریح کرد: در همین راستا همایش بزرگی در روز میلاد امام رضا(ع) در باشگاه میلاد با حضور جمعی از پاکبانان برگزار و از تعدادی از این عزیزان تجلیل به عمل می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha