یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
1

حوزه/ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، هدایت جریان تمدن اسلامی در دنیا را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم طی سخنانی در دیدار با روحانیت و طلاب حوزه علمیه مهدیه با اشاره به وضعیت حساس و تأثیرگذاری مهمی که جمهوری اسلامی در این برهه زمانی در منطقه دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران جریان تمدن اسلامی را در دنیا رهبری می‌کند و نفوذ و سیطره فرهنگ انقلابی باعث شده که کشور ایران کانون نشر جامعه اسلامی در جهان باشد.

وی افزود: طبیعتاً راهبردهای حوزه علمیه و نقش طلاب در جریان ولایت در مسیر تحقق تمدن اسلامی زمینه ساز دوره حکومت جهانی مهدوی است.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت همچنین بیان داشت: امروزه دنیا تشنه معارف اسلامی و انقلابی است لذا طلاب و فضلای حوزوی موظفند در کنار زبان مادری یک زبان دیگر را فرا گرفته باشند.

وی گفت: جامعه ایران با تاسی از دستورات ائمه اطهار(ع) و شاگردی معارف ایشان توانسته درس مهمی به دنیا بدهد و در برابر همه سلطه جویی ها و تکبرورزی‌های زورگویان و مستکبران عالم ایستادگی کرده و در هاضمه منحط جامعه آلوده جهانی هضم نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha