یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام جمعه ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام با بیان این که مرکز پرتو درمانی از نیازهای ضروری استان ایلام است، اظهار داشت: چرا در استان ایلام پرتو درمانی وجود ندارد و مردم باید استرس زیادی برای درمان بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز در نشست اخلاق مدیران اظهار کرد: توجه مدیران به مقوله نماز اول وقت و سروقت حاضر شدن حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهترین وقت‌ها باید به نماز اختصاص داده شود، تصریح کرد: پیگیری کارها و کار در زمان خود و کار امروز را به فردا واگذار نکردند، از دیگر مسائل مهم مدیران است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: موفق ترین مدیر مدیری است که کار به موقع انجام دهد.

وی افزود: مسأله مهم دیگر ارتباط با خدا است، هر چقدر مدیر قوی باشد نیاز ارتباط با خدا دارد، ارتباط با خدا باعث می‌شود مدیر به واسطه این ارتباط دقت بیشتری در پاسخگو بودن و امانتداری بیت‌المال داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: مدیریت درست حائز اهمیت است، وقتی کسی مدیر می‌شود نباید دنبال سود و ضرر باشد بلکه به فکر توسعه استان باشد.

وی اضافه کرد: در برخی نقاط حادثه‌خیز استان چندین تصادف رخ داده است و افراد زیادی فوت کرده‌اند

امام جمعه ایلام افزود: چه کسی باید جلوی این مسأله را بگیرد، لذا نباید مردم در جاده‌ها با مشکل برخورد کنند.

وی تصریح کرد: مسأله تاسف بار دیگر در استان اینکه بعضی از افرادی که در تصادفات جان باختند برای پرتو درمانی به استان‌های دیگر رفت و آمد داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان این که مرکز پرتو درمانی از نیازهای ضروری استان ایلام است، اظهار داشت: چرا در استان ایلام پرتو درمانی وجود ندارد و مردم باید استرس زیادی برای درمان بکشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha